شناسهٔ خبر: 174469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابجایی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل ونقل عمومی سیستان و بلوچستان

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با آغاز طرح اربعین حسینی از ۱۶ مردادماه سال جاری تا ۲۷مرداد ماه، ۲ هزار و ۵۸۱ نفر زائر در قالب ۷۱ سفر از این استان به مقاصد مرز شلمچه و مهران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری اظهار داشت: از مجموع ۲ هزار و ۵۸۱ مسافر جابه‌جا شده طی این مدت، ۲ هزار و ۲۲۳ مسافر به مرز شلمچه و ۳۵۸ مسافر نیز به مرز مهران بوده است.

وی افزود: از ۷۱ سفر صورت گرفته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به پایانه‌های مرزی کشور، ۵۹ سفر به مرز شلمچه و ۱۲ سفر نیز به مقصد پایانه مرزی مهران بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۲۳۶ مسافر پاکستانی در قالب ۶ سفر به پایانه مرزی چذابه جابه‌جا شده‌اند.

باقری در پایان با بیان اینکه طی این مدت برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران، همه توان و ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا زائران با کمترین معطلی جابه‌جا شوند یادآور شد: نیروهای این اداره کل در پایانه مرزی شلمچه تا پایان اجرای طرح مستقر هستند و بازگشت زائرین را مدیریت می‌کنند.